onsdag 3. april 2013

MIRROR, MIRROR...

..IN THE GARDEN.


Påsken er over og skiene er lagt igjen på fjellet. Nå er det vårtegn og grønne knopper som gjelder;)

Et sikkert vårtegn for meg er å jobbe med hageprosjekter. I skrivende stund er jeg i Oslo for å se på en hage som skal få ny design :) Ideer og inspirasjon surrer allerede rundt i hodet...


 Et lite tips jeg gjerne vil dele med dere er å bruke speil i uterommet. Strategisk plassering av speil, skaper dybde i hagen, samt at plantene ser enda frodigere ut når de dobles i speilbildet;)





 Fin effekt å montere speil i et gammelt vindu!



Legg merke til dybdevirkningen i speilet over :)



 Speilbildet av et tre skaper frodig kunst på en ellers kjedelig veggflate.




Eller hva med en hel vegg dekket med speil? 

Har du planer for uterommet denne våren? 

Ha en herlig onsdag ute og inne ;)!

Therese

1 kommentar:

  1. Kreativt! Jeg hadde aldri kommet på å sette speil ute, men det har kanskje med klimaet å gjøre:). Det skaper nesten litt mystikk synes jeg, nesten så jeg forventer at den onde stemoren i Snøhvit skal dukke opp.

    SvarSlett